(Dival).-El Patronat Provincial de Turisme de València i la seua marca València Turisme han presentat aquest matí el nou vídeo promocional “València: la vida espera”, amb el qual acudirà la setmana vinent a la Fira Internacional de Turisme FITUR 2017 per a convidar els viatgers a “viure i sentir la vida valenciana”.

En aquest sentit, la diputada i vicepresidenta del Patronat de Turisme, Pilar Moncho, ha explicat que “els valencians i les valencianes estem ací per a viure amb vosaltres i mostrar-vos nostra terra i els nostres costums, el nostre paisatge i la nostra manera de viure”, en referència als futurs visitants.

“Volem que la gent vinga, ens conega i es vulga quedar en el nostre territori. Aquest és el missatge que portem a Fitur en la nostra maleta”, ha agregat.

L’acte s’ha celebrat en el Saló Gregori Mayans del MuVIM i ha comptat amb la presència de la vicepresidenta de la Diputació de València, Maria Josep Amigó, qui ha destacat per la seua banda “l’excel·lent labor desenvolupada per l’equip de Turisme de la institució, que ha posat a tremolar l’àrea amb la seua nova forma de posar en valor el territori valencià i el seu patrimoni material i immaterial”.

A més ha manifestat que la Diputació va a Fitur “per a que nostra gent i la resta del món sàpiga que som molt més que llum i festa. Som bona gent, la millor, que vol la seua terra, està orgullosa d’ella i convida a viure-la”.

Autenticitat de la marca “València”

La presentació ha estat a càrrec de l’actriu valenciana Marta Chiner, una de les protagonistes del vídeo “València: la vida espera”, al costat de Silvia Rico, Simon Campbell, Iolanda Muñoz i Pato Cárdenas.

El Patronat de Turisme ha completat l’acte amb música en directe dels artistes valencians Mireia Vives i Borja Penalba, en una clara aposta per la qualitat i autenticitat de la marca “València”.

También han assistit els diputats provincials Miguel Bailach i Francisco Izquierdo, a més de nombrosos alcaldes valencians.

Una mirada a l’autòcton

El nou vídeo promocional de València Turisme, produït per Tenda de Campanya, ha sigut rodat íntegrament en localitzacions valencianes d’horta, mar, interior i en L’Albufera, a més de fer per primera vegada una mirada directa a l’esport autòcton: la pilota.

El Patronat de Turisme de València estarà present en Fitur 2017 del 18 al 22 de gener, en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, amb un ampli i novedós programa de presentació de productes i activitats turístics.

SHARE